PYTANIE ODNOŚNIE PALĄCEGO PROBLEMU KOWALSKIEGO

TU PISZESZ COS OD SIEBIE ODNOŚNIE TEGO PROBLEMU CO POWYŻSZE PYTANIE NP:

Co byś zrobił, gdybym powiedziała Ci że jest lepszy sposób dzięki któremu możesz tego wszystkiego uniknąć

Sposób dzięki któremu będziesz pozyskiwać nowych zaangażowanych partnerów do każdego projektu

Sposób dzięki któremu odzyskasz czas i wolność

Sposób dzięki któremu już nie będziesz się zastanawiać czy to co robisz i jak to robisz ma jakikolwiek sens

To pole usuń (otwierasz stronę za pomocą Elementora, najeżdżając myszką na prawy górny róg pojawi Ci się niebieska ikonka z długopisem „Edytuj Edytor Tekstu”, klikasz prawym myszy i wybierasz usuń) a poniżej w szarym obszarze klikasz prawy górny róg „Edytuj HTML” i  w tabelce po lewej wstaw swój kod HTML do frmularza zapisu na odpowiednią listę

Poniżej masz kilka szablonów do wyboru

Wkazówka: 

#1. jeśli masz jakąś grafikę dobrze żeby jakoś „wskazywała” w stronę formularza zapisu (wzrok, ręka, dłoń, strzałka czy coś innego skierowane na formularz) <patrz przykład grafika powyżej- pani pijąca kawę patrzy w stronę formularza zapisu dodatkowo ma w tą stronę skierowaną rękę>

#2. Użytkownik internetu najbardziej skupia się na tym co po prawej stronie monitora więc staraj się tam właśnie umieszczać ważne informacje jak np formularze. Wyjątkiem jest właśnie grafika w której kierunek „patrzenia”  byłby odwrócony od formularza

#3. Pilnuj aby przycisk „kliknij tu” lub inny CTA (wzywający do działania) był widoczny bez konieczności przewijania (scrolowania) strony 

Chwytliwy nagłówek

dokładniejszy opis problemu

Chwytliwy nagłówek

dokładniejszy opis problemu

Chwytliwy nagłówek

dokładniejszy opis problemu

Chwytliwy nagłówek

dokładniejszy opis problemu

Chwytliwy Nagłówek

cropped-Wyplata-Online-logo-roż.png

Chwytliwy Nagłówek

Chwytliwy nagłówek

Chwytliwy nagłówek

Chwytliwy nagłówek

Chwytliwy nagłówek